Вхід

Пошук

Кондратюк Д.А.


Старший оперуповноважений сектору кримінальної міліції в справах дітей Деражнянського РВ УМВС України в Хмельницькій області
Моб. тел. 0673540866

Корисні посилання

Посилання

Сайти шкіл району

Календар

«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Свята України

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода

Божиківці 

maps

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 154

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

...

Учительська світлиця




Єдина Країна! Единая Страна!
Субота, 18.08.2018, 10:54
Вітаю Вас Гость | RSS

Божиковецький НВК
Головна | Реєстрація | Вхід
Батькам



10 "золотих правил" виховання щасливих дітей


1.Стимулюйте інтелект дитини. 
Створивши сприятливі умови, можна підвищити розумовий розвиток дитини . Тому - не гайте часу. Пізніше це зробити набагато важче. 

2. Формуйте самоповагу. 
Висока самооцінка додає сміливості братися за нове, ризикувати і навіть зазнавши невдачі, все-таки перемагати. Необхідно розвивати в дитини такі здібності, прищеплювати такі навички, котрі б вирізняли її з-поміж інших, викликали б повагу ровесників і дорослих. Діти мають знати , що успіх, майбутній добробут залежить від них самих. 

3. Навчіть дитину спілкуватися. 
Є шість умов, за яких у дитини виробляються корисні навички: 
• щира любов до батьків дає відчуття захищеності; 
• приязне ставлення до навколишніх, не лише до близьких і рідних; 
• зовнішня привабливість: одяг, манери; 
• можливість спостерігати правильне соціальне спілкування: поведінка батьків, вчителів, ровесників. 
• Висока самооцінка, а звідси – впевненість у собі; 
• Мати хоча б середній запас слів, вміти підтримувати розмову. 

4.Пильнуйте,щоб дитина не стала "залежною" від комп’ютера чи телевізора. 
Телевізор, комп’ютер, як злі чаклуни, здатні красти в дитини години, дні й роки . Надмірне сидіння перед телевізором чи комп’ютером гальмує в дітей розвиток мовлення. Діти стають нервовими, миттєво реагують дією, не намагаючись осмислити та обговорити події. Потрібно залучити дітей до занять спортом, музикою, читанням, корисною роботою, тощо. 

5. Виховуйте відповідальність і порядність. 
Не лише повсякчас пояснюйте, що таке добре, а що – погано, а й закріплюйте гарні звички, карайте за негідні вчинки, тільки не різкою. За приклад дитині має слугувати гідна поведінка батьків, а пізніше ровесників. 

6.Навчіть дитину шанувати сім’ю. 
Щоб виростити ніжних і люблячих дітей, оточіть їх піклуванням, ласкою з перших днів життя . Діти мають бачити все тільки добре та розуміти "хочу"і "треба". 
Любов і повага між членами родини краще за будь-яку лекцію дадуть зрозуміти дитині, що сімейне життя – це,насамперед, рівноправність у стосунках, відповідальність перед коханою людиною, бажання зробити для неї добро, виявляти ніжність та взаємну повагу. 

7. У кожної дитини має бути гарний друг. 
Друзі, яких виберуть собі ваші діти, впливатимуть на їхні орієнтири й поведінку. Батьки спрямовують і зміцнюють цю дружбу та дбають про якнайширше коло знайомств із ровесниками з благополучних сімей. 

8. Будьте вимогливими. 
Діти з високою самооцінкою, почуттям власної гідності, вмінням робити щось краще за інших виховуються, як правило, у сім’ях, де до них ставлять високі вимоги:дотримуватися порядку у домі, організовувати своє дозвілля, гідно поводитися. 
Не будьте тиранами . Запам’ятайте, що відповідальними, розумними й слухняними діти стають не одразу. На це треба витратити роки. 

9.Привчайте дитину до праці. 
Певною мірою ви можете запрограмувати життєвий успіх своїх дітей. Подбайте, щоб вони без примусу набули трудових навичок, заповніть їх життя цікавими і корисними справами, що вимагають певних зусиль на шляху до успіху . Нехай вчаться долати труднощі. 

10. Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі. 
Нехай все перепробують, вчаться на власних помилках. Беруть участь у сімейних нарадах . Нехай якнайраніше привчаються робити щось для інших, особливо, те, що в них добре виходить. 
 
                                                  
                                           



Шановні батьки майбутніх першокласників!

З 15 березня до 15 квітня 2011 року проводитимуться Всеукраїнські Інтернет - збори батьків дітей майбутніх першокласників (відповідне розпорядження та лист розміщено у рубриці «Законодавство»).
Вступ до школи - це початок нового етапу в житті дитини, входження його в світ знань, нових прав і обов’язків, різноманітних взаємин з дорослими й однолітками. Яким він буде для малюків? Чи достатні обсяги розвивальних, виховних, навчальних завдань освітньої роботи з дітьми старшого дошкільного віку в закладі для підготовки до школи? Які проблеми виникають у батьків майбутніх першокласників? Питання, які непокоять усіх: і вас, і звичайно нас.
Обговорення цих питань буде на форумі сайту Міністерства освіти і науки, молоді та спорту, за адресою http://zso.mon.gov.ua.
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
для обговорення на Всеукраїнських Інтернет – зборах батьків дітей майбутніх першокласників
Питання для обговорення
1. Якою формою дошкільної освіти охоплена Ваша дитина? (відвідує дитячий садок, центр розвитку, групу короткотривалого перебування в садку або загальноосвітньому закладі, соціально – педагогічний патронат тощо). 2. З яким, переважно, настроєм Ваша дитина відвідує заклад?
3. Ваша оцінка умов перебування дитини у закладі?
4. Чи отримуєте Ви інформацію про: програми розвитку дитини, за якими працюють у закладі; харчування дитини; режим роботи закладу; профілактичні заходи по оздоровленню дітей.
5. Що, на Вашу думку, необхідно змінити в програмах розвитку дитини старшого дошкільного віку?
6. На Вашу думку, обсяги розвивальних, виховних, навчальних завдань освітньої роботи з дітьми старшого дошкільного віку в закладі достатні для підготовки до школи? Так Ні
7. Чи достатньо, на Вашу думку, дитячих книжок, розвивальних ігор та інших дидактичних матеріалів для розвитку дитини? Так Ні
8. Чи необхідно дітей старшого дошкільного віку навчати комп’ютерній грамоті? Так Ні
8. Чи варто навчати дитину старшого дошкільного віку іноземній мові? Так Ні
9. Ваша думка про необхідність підготовки дитини до школи і в яких формах краще?
10. Які, на Вашу думку, фактори негативно впливають на стан здоров’я дитини?
11. Ваші пропозиції щодо поліпшення навчально-виховного процесу з дітьми старшого дошкільного віку у навчальному закладі.
12. З 1 квітня починається прийом дітей до 1 класу. З якими негативними явищами Ви уже стикнулися?
13. Куди ви звертаєтесь у випадку порушень при прийомі до школи?
14. За якими критеріями Ви обираєте школу для своєї дитини?



10 кроків, щоб стати кращими батьками

 

Як можна допомогти дитині добре поводитись? Більшість батьків замислюються, чи правильно вони себе поводять з дитиною. Звичайно, немає ідеальних батьків. Усі вони мають труднощі й іноді не впевнені, чи добре виховують своїх дітей. Однією з проблем, що найбільше непокоїть батьків, є питання поведінки: що треба зробити аби діти поводилися добре? Скористайтеся нашими порадами.

 

*       Подавайте дітям приклад хорошої поведінки Діти вчаться, наслідуючи поведінку дорослих. Ваша поведінка - приклад для наслідування. 

*       Змінюйте оточення, а не дитину 

*       Краще тримати цінні, крихкі та небезпечні предмети у недоступних для дітей місцях, аніж потім карати дітей за їхню природну цікавість. 

*       Висловлюйте свої бажання позитивно 

*       Кажіть дітям, чого Ви від них очікуєте, замість того, чого НЕ бажаєте. 

*       Висувайте реальні вимоги 

*       Запитуйте себе, чи відповідають Ваші вимоги віку дитини, ситуації, в якій вона опинилася. Ви маєте бути більш терпимими до маленьких та хворих дітей. 

*       Не надавайте надто великого значення заохоченням і покаранням 

*       В міру дорослішання дитини покарання і заохочення стають все менш результативними. Пояснюйте причину, яка впливає на Ваше рішення. Прагніть до компромісу у спілкуванні зі старшими дітьми, а з меншими - використовуйте тактику переключення уваги.  

*       Обирайте виховання без побиття та крику


Корисні лінки

 
 Відкриття батьківства

http://www.materinstvo.ru , http://www.parenting.ru - ресурси сайтів "Материнство", "Мамам про дітей" допоможуть молодим мамам підготуватися до народження дитини, дадуть корисні поради щодо розвитку дитини від народження до дошкільного віку, організації дитячого харчування, взаємовідносин у сім'ї, де з'явився новий мешканець. Розділ "Бібліотека" містить щоденники молодих мам та веселі історії про дітей.
http://www.babies.kiev.ua/articles/statia_3.html - "Екологія немовляти" пропонує програму загартування малюка - від природного харчування до аква-тренінгів та холодних обливань. Тут ви знайдете правила перебування в басейні для дітей раннього віку, рекомендовану популярну літературу та наукові публікації щодо оздоровлення й загартування малюків.
http://www.mother.ru - сайт "Мати" пропонує статті та інтерактивне спілкування з педіатром, логопедом, психологом; "Скарбничку родинного досвіду", поради щодо раннього розвитку дитини.
http://www.mamochki.ru , http://mamadoma.narod.ru , http://baby.com.ua - "Мамочки", "Мама дома" та "Бебіком"- це сайти про все, що може бути цікавим для молодої матусі - про вагітність та пологи, про виховання малят, про жіночу красу та здоров'я, про рукоділля та домашнє господарство, про сімейне дозвілля та відпочинок.
http://www.cooking.ru/cats/children_kitchen - дитяче харчування - від народження малюка до шкільного віку.

Секрети родинної педагогіки
http://www.detisite.ru - психолого-педагогічний сайт. Його рубрика "Ліцей для батьків" відкрита для тих, кого цікавлять питання розвитку, виховання і здоров'я дітей; "Інститут розвитку дитини" допоможе в підготовці малюка до школи, а у "Дитячому містечку" знайшлося місце для дитячої цифрової бібліотечки, художньої галереї та ігротеки.
http://aim.h1.ru/index.html - "Радетели": матеріали сайту присвячені ранньому розвитку дитячих
обдарувань.
http://www.bibicall.ru - "Про харчування та виховання", а також - методики педагогіки Монтесорі, "Художники в памперсах", перша допомога та уроки масажу, батьківські тести та конференції, веб-консультації у лікарів-педіатрів.
Як впливає музика на розумовий та емоційний розвиток немовляти? Яку іграшку варто пропонувати дитині? Як допомогти дитині позбутися шкідливих звичок? Про це та багато іншого - у розділі "Дитина і сім'я" на сайті Inlife: http://baby.inlife.ru/baby.php?level=0 .
http://www.forkids.ru - батькам цей ресурс пропонує важливу інформацію про здоров'я дітей, корисні поради для тих, хто разом з дітьми збирається виїхати у краї далекі чи близькі на відпочинок.
http://www.idea.dp.ua/baby/learning.htm - уроки, що стануть у пригоді батькам майбутніх першокласників.
http://baby.com.ua/razdel.php3?sch - а тут - корисні поради для батьків школяриків різного віку.
http://www.moyadytyna.com.ua/ Електронний журнал "Моя дитина" буде корисним педагогічним джерелом незалежно від того, якого віку ваші діти: від першого року життя і до складного етапу переходу від дитинства до дорослості супроводжуватимуть вас опубліковані тут поради та консультації.
http://www.grandland.newtech.ru/Sschool.htm - школа сексуального виховання - для підлітків та їхніх батьків
http://www.mamochki.ru/50000.stm - поради, що допоможуть налагодити стосунки з вашими дітьми-підлітками, а також форум, у якому ви можете взяти участь, щоб обговорити проблемні питання з іншими батьками та фахівцями.

 Пам'ятка батькам від дітейНадрукуватиНадіслати електронною поштою
10.04.2011

                                                                   27 дитячих прохань 

1. Не розбещуйте мене, цим ви мене псуєте. Я дуже добре знаю, що не обов’язково надавати мені все, що я вимагаю. Я просто випробовую вас.

2. Не бійтеся бути вимогливими до мене. Я надаю перевагу саме такому ставленню. Це дозволяє мені визначатися.

3. Не покладайтеся на силу у стосунках зі мною. Це привчить мене до того, що зважати слід лише на силу. Я відгукнуся з більшою готовністю на ваші ініціативи.

4. Не будьте непослідовними. Це збиває мене з пантелику і змушує вперто прагнути у всіх випадках залишити останнє слово за собою.

5. Не давайте обіцянок, яких ви не зможете виконати; це похитне мою віру у вас.

6. Не піддавайтеся на мої провокації, коли я кажу або роблю щось тільки для того, аби роздратувати вас. А то надалі я намагатимуся досягти ще більших „перемог”.

7. Не засмучуйтеся занадто від моїх слів: „Я вас ненавиджу”. Я не це маю на увазі. Я просто хочу, щоб ви пошкодували за тим, що мені зробили.

8. Не змушуйте мене почуватися меншим, ніж я є насправді. Я відіграюся на вас за це, ставши „плаксою”.

9. Не робіть для мене і за мене те, що я можу зробити сам: я використовуватиму вас, як обслугу.

10. Не дозволяйте моїм „поганим звичкам” притягувати до мене надмірно вашу увагу. Це лише надихне мене на їх засвоєння.

11. Не нарікайте на мене у присутності сторонніх людей. Я зверну більше уваги на ваше зауваження, якщо ви скажете мені все спокійно віч-на-віч.

12. Не намагайтеся обговорювати мою поведінку в розпал конфлікту. За деякими об’єктивними причинами мій слух притупляється в цю мить, а бажання співпрацювати з вами пропадає.

13. Не намагайтеся читати мені нотації. Ви будете здивовані, дізнавшись, що я чудово розумію, що таке „добре” і „погано”.

14. Не змушуйте мене відчувати, що мої провини – смертельний гріх. Я маю навчитися робити помилки без відчуття, ніби я ні на що не здатний.

15. Не чіпляйтеся до мене і не бурмочіть на мене. Якщо ви будете це робити, я повинен буду захищатися, прикидаючись глухим.

16. Не вимагайте від мене пояснень, навіщо я це зробив. Я іноді сам не розумію, чому чиню так, а не інакше.

17. Не піддавайте надто великому іспиту мою чесність. Заляканий я легко перетворююсь на брехуна.

18. Не забувайте, що я люблю експериментувати. Саме так я пізнаю світ, тому, будь ласка, змиріться з цим.

19. Не захищайте мене від наслідків моїх власних помилок. Я вчусь на власному досвіді.

20. Не звертайте забагато уваги на мої маленькі хвороби. Я можу звикнути отримувати задоволення від поганого самопочуття, якщо це привертає до мене стільки уваги.

21. Не намагайтеся здихатись мене, коли я ставлю відверті запитання. Якщо ви не будете на них давати відповіді, я буду шукати інформацію десь на стороні.

22. Не відповідайте на мої дурні та безглузді запитання. Якщо ви будете це робити, то через деякий час помітите, що я просто хочу, щоб ви постійно мене бавили.

23. Ніколи не натякайте що ви досконалі й безгрішні. Це дає мені відчуття марності спроб зрівнятися з вами.

24. Не хвилюйтеся, що ми з вами проводимо мало часу. Головне те, як ми його проводимо.

25. Нехай мої острахи не викликають у вас надмірного хвилювання, інакше я буду лякатися ще більше. Покажіть мені, що таке мужність.

26. Не забувайте, що я не можу успішно розвиватися без розуміння й підтримки, але похвала, коли вона чесно заслужена, іноді все ж забувається, а прочуханка, здається, ніколи.

27. Ставтеся до мене так, як ви ставитеся до друзів. Тоді я теж стану вашим другом. Я вчусь, наслідуючи приклади, а не під впливом критики.І, крім того, я вас так сильно люблю, будь ласка, поверніться до мене з любов’ю.








 

Copyright MyCorp © 2018