Вхід

Пошук

Кондратюк Д.А.


Старший оперуповноважений сектору кримінальної міліції в справах дітей Деражнянського РВ УМВС України в Хмельницькій області
Моб. тел. 0673540866

Корисні посилання

Посилання

Сайти шкіл району

Календар

«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Свята України

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода

Божиківці 

maps

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 154

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

...

Учительська світлиця




Єдина Країна! Единая Страна!
Середа, 23.05.2018, 15:08
Вітаю Вас Гость | RSS

Божиковецький НВК
Головна | Реєстрація | Вхід
Корисна інформація


Рекомендації для організації навчання учнів 6 класу /_tbkp/Recom_6.doc

  Про відзначення Дня миру

З метою відзначення Міжнародного дня миру представництво Організації Об’єднаних Націй в Україні за сприяння Міністерства освіти і науки України  на Львівщині відбудеться Вcеукраїнська освітня кампанія «Голуб миру» під гаслом «Право народів на мир».  Відзначення триватиме з 19 до 22 вересня 2014 року.

 

 

Відзначення Міжнародного дня миру сприятиме приверненню уваги дітей та молоді до питань збереження миру задля забезпечення стійкого прогресу людства та дотримання принципів гуманності, свободи, добра і поваги, що закладені у Декларації Генеральної асамблеї ООН про право народів на мир.

 

 

Кампанія скрадатиметься із трьох частин:

 

  1. Уроки, покази фільмів, обговорення та інша освітянська діяльність, мета якої – пропаганда миру і толерантності;
  2. Організація створення учнями масових формацій у формі голубів миру;
  3. Написання листів привітання та підтримки внутрішньо переміщеним дітям та їх родинам.

дм

 

Контактна особа з питання проведення кампанії - Вікторія Андрієвська, координатор зі зв’язків з громадськістю та ЗМІ Представництва ООН в України р. т. (044) 253-93-63, м. т. 050-413-84-04.

 

Довідково:

 

Міжнародний день миру був проголошений Генеральною Асамблеєю ООН у 1981 році Резолюцією Генеральної Асамблеї A/RES/36/67. Започаткування Дня миру свідчить про те, що ООН спрямовує свої зусилля на підтримку миру в усьому світі та закликає всіх людей на планеті згуртуватися на шляху досягнення цієї мети. В 2002 році Президент України підписав Указ від 05.02.2002 № 100/2002, яким проголосив 21 вересня Національним Днем миру.

 

У 2014 році Організація Об'єднаних Націй обрала тему «Право народів на мир», щоби ще раз наголосити на важливості принципів, закладених Декларацією Генеральної асамблеї ООН про право народів на мир, з центральним твердженням про те, що стійкий прогрес людства та реалізація прав людини залежить від миру та безпеки.

 

Щороку різні заходи та кампанії проходять в усьому світі з метою привернути увагу до масштабної роботи в підтримку миру, а також задля того, щоби поширити інформацію серед окремих осіб, громад та суспільств задля глибшого розуміння проблем, які перешкоджають мирному співіснуванню та обміну інформацією та досвідом для його досягнення.

 

Додатки:
Лист МОН від 31.07.2014 № 1/9-387

Про відзначення Дня миру


Наказ Міністерства № 895 від 04.08.2014 "Про зміни до навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів"


Лист Міністерства №1/9-412 від 13.08.2014 "Про проведення Уроків мужності"

Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі  у 2014-2015 навчальному році: можна ознайомитися у листі Міністерства № 1/9-343 від 01.07.2014

      Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному роціЛист МОН № 1/9-376 від 25.07.14 року

Тема першого уроку «Україна – єдина країна»

Суспільно-політична ситуація та події останніх місяців, окупація Російською Федерацією Криму, збройні акції російських терористів у східних регіонах України обумовили тему Першого уроку 2014/2015 навчального року – «Україна – єдина країна», про цей йдеться у листі МОН від 01.08.2014 № 1/9-388.

Метою Першого уроку є формування в учнів розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної та заможної держави.

Основний зміст Першого уроку має бути спрямований на утвердження єдності України, нероздільності її території та народу, що її населяє.

У листі наголошується на важливості акцентувати увагу дітей на тому, що Крим і Донбас – це Україна, що люди, які мешкають на цих територіях, – громадяни України.

Під час проведення Першого уроку вчитель має сприяти усвідомленню учнями спільності інтересів усіх громадян держави в розбудові України, необхідності інтелектуального, творчого та фізичного розвитку кожної особистості задля розквіту держави в цілому, формуванню міжнаціональної толерантності.

Детальніше про проведення першого уроку дивіться у листі МОН № 1/9-388 від 1 серпня 2014 року.

Навчальні програми для 1-4 класів
загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою
 

УКРАЇНСЬКА МОВА. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 1-4 класів
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 2-4 класів
РУССКИЙ ЯЗЫК. Программа для общеобразовательных учебных заведений для 1-4 классов
МАТЕМАТИКА. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 1-4 класів
СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 2-4 класів
ПРИРОДОЗНАВСТВО. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 1-4 класів
Я У СВІТІ. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 3-4 класів
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 1-4 класів
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 1-4 класів
МИСТЕЦТВО. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 1-4 класів
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 1-4 класів
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 1-4 класів
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів для 1-4 класів

 
 
Поради батькам першокласників та вчителям
 

Загальні поради батькам першокласників - закачати
Батьки, чи готові ви до школи? - закачати
Методичні рекомендації щодо адаптації учнів 1-го класу до шкільного навчання для вчителів, батьків - закачати

Навчальні програми для 5-9 класів
загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою

Українська мова для 5-9 класів з українською мовою навчання
Світова література для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Українська література для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою та мовами навчання національних меншин
Іноземні мови для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Мистецтво програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Математика програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Інформатика програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Природознавство 5 клас для загальноосвітніх навчальних закладів
Основи здоров'я для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Трудове навчання для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Географія для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Фізична культура для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Історія для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Правознавство для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Фізика для 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Хімія для 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Біологія для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

 


 

Поради батькам п'ятикласників та вчителям

АДАПТАЦІЯ п’ятикласників (психологічні причини неуспішності) - закачати
Поради батькам - закачати
Поради вчителям - закачати


Вчительська паралель.    Жартома і всерйоз про складну педагогічну справу

     Шановні колеги! Хочу запропонувати Вам хоча і несерйозний, але непоганий спосіб розрядити атмосферу звичайного робочого дня, втішити насамперед себе, щоб з новим поглядом на ту ж саму справу прийняти єдине вірне рішення.          Зрештою усі ми – тільки люди!       Боже милий!

     Допоможи мені стати таким учителем, яким хоче бачити мене директор.     Прошу, дай мені невичерпної мудрості, щоб пояснювати учням навіть те, чого

     мене самого не вчили.      Допоможи спрямовувати дурнів і ледарів з незмінною витримкою і терпінням. Дай мені такої любові до ближнього, щоб нікчемного учня, який вперто не хоче вчитися, я міг наставити на шлях істини своїм прикладом і м’яким переконанням замість того, щоб негайно стерти його на порох.    Всели в мою душу мир і спокій, навчи усміхатися навіть тоді, коли до школи їде комісія, а в мене усе летить шкереберть.     Зроби мене наймудрішим, найдобрішим, найдалекогляднішим і найпроникливішим серед смертних.

    А коли, Боже, ти допоможеш досягти вершин, яких  вимагає від мене  директор, коли я нарешті стану зразком для всього світу, ось тоді, Боже, тобі доведеться посунутись.

    Але насправді , тільки глибокі знання, кропітка праця, креативне мислення, чуйність зроблять  з починаючого спеціаліста справжнього вчителя. Тобто вчителя можна виховати, а ось педагогом можна тільки народитись...

    В одному з навчальних закладів Лондону стався такий випадок. Дівчатка старших класів наносили на вуста губну помаду, а потім відтиск поцілунку залишали на дзеркалі. Уявляєте який жахливий вигляд мало дзеркало під кінець дня?! З дівчатками розмовляли вчителі, запрошувались батьки. Але рішення проблеми не знаходилось. І ось диво. Одного дня поцілунків на дзеркалі не стало. Тому що... Прибиральниця прибравши підлогу, на очах дівчат, намочила у  відрі щітку і старанно протерла дзеркала...

    Є вчителі і є педагоги.



 

 

 

Перевантажувати молодших школярів не можна, - Міносвіти

Міністерство освіти і науки України звертає увагу на недопущення перевантаження учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів та шкіл-дитячих садків надмірним обсягом домашніх завдань. Про це повідомляється у відповідному листі освітнього відомства, що отримали начальники управлінь та директори департаментів у регіонах.

У відомстві наголосили, що у 1-му класі домашні завдання учням не задаються, а у 2-4 класах обсяг домашніх завдань з усіх предметів має бути таким, щоб витрати часу на їх виконання не перевищували: у 2-му класі – 45 хвилин; у 3-му класі – 1 години 10 хвилин; 4-му класі – 1 години 30 хвилин.

Також у міністерстві акцентували увагу на правильному дозуванні домашнього завдання. Учителі повинні спланувати роботу такого об’єму і змісту, щоб учні не відчували перевантаження. Для цього необхідно враховувати зайнятість учнів з інших предметів у цей день, темп і ритм роботи учнів, стан їхнього здоров’я.

"Завдання не повинні перевищувати об’єм пропонованої домашньої роботи. Недопустимим є перевантаження учнів завданнями, які містяться у додаткових посібниках, зошитах з друкованою основою: зафарбовування малюнків, складання схем, таблиць, виконання додаткових завдань і вправ, написання домашніх творів тощо", - йдеться у листі Міносвіти.

У відомстві наголошують, що класному керівникові необхідно здійснювати сумарний підрахунок усіх домашніх завдань на той чи інший день, їх об’єм і ступінь складності з урахуванням особливостей всіх учнів класу.

"Завдання мають бути посильними для самостійного виконання учнями. Не можна пропонувати завдання на невідпрацьований матеріал, який не пояснювався на уроці, оскільки в такому випадку вся складність засвоєння навчального матеріалу переноситься з уроку на домашню роботу. Недопустимим є домашнє завдання з написання рефератів", - наголосили у Міносвіти.

Також у відомстві зазначили, що домашні завдання не мають даватися учням на вихідні, святкові та канікулярні дні.

"Звертаємо увагу на те, що контроль та відповідальність за перевантаження учнів домашніми завданнями покладається на керівників навчальних закладів", - йдеться у листі Міністерства освіти і науки.

Разом з тим, відомством надіслані Інструктивно-методичні матеріали щодо контролю та оцінювання  навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів, що мають бути доведені до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів та учителів початкових класів.


МОН: Навчання у школах призупинятимуть при -20 С

У Міністерстві освіти і науки надали роз’яснення щодо особливостей організації навчального процесу за складних погодних умов.

Зокрема, у відомстві повідомили, що відповідно до Державних санітарних правил навчальний процес для учнів 1-4 класів має призупинятися при зниженні температури повітря до мінус 20 град. C, а для учнів 5-11(12) класів - до мінус 24 град. C.

Також у міністерстві зазначили, що при швидкості руху повітря більше 5 м/с та при підвищенні вологості вище 80%, а також при надзвичайних ситуаціях органи місцевої виконавчої влади мають приймати рішення про тимчасове призупинення навчання учнів.

"Водночас зазначаємо, що призупинення занять у школах не повинно позначиться на навчальному процесі. Організація навчального процесу може здійснюватися дистанційно, шляхом виконання учнями індивідуальних та домашніх завдань, самостійного опрацювання навчального матеріалу", - зазначають в Міносвіти.

"Також, наголошуємо на необхідності проведення роботи з батьками. У випадку, коли діти залишаються вдома, батьки мають подбати про їхню безпеку та збереження здоров’я", - йдеться у повідомленні прес-служби Міністерства освіти і науки.


 

Останній дзвоник у школах пролунає 24 травня

Міністерство освіти визначило порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році

 
Відповідно до листа міністерства, у цьому році навчальні заняття в українських школах завершаться 24 травня. Цього ж дня буде проведено свято Останнього дзвоника.

Також міністерством визначено дати проведення державної підсумкової атестації (ДПА) у 2013 році.

У 4-х класах підсумкова атестація буде проведена з 13 до 21 травня із української мови та читання, математики.

Учні 9-х класів складатимуть шкільні іспити з 28 травня до 11 червня з п'яти навчальних предметів: української мови, математики, географії, біології, а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу.

Державна підсумкова атестація випускників 11-х класів буде проведена у письмовій формі з трьох предметів. Випускні іспити одинадцятикласників відбудуться впродовж п’яти днів з 27 по 31 травня. Результати державної підсумкової атестації будуть враховуватися при визначенні середнього бала атестата.

У Міносвіти наголошують, що державна підсумкова атестація у 4-х, 9-х та 11-х класах має бути проведена за збірниками завдань, затвердженими наказом відомства від 25.01.2013№55.

Також у міністерстві повідомили, що для проведення державної підсумкової атестації з української мови, відомство безкоштовно надасть школам збірники завдань, які видані ТОВ "Центр навчально-методичної літератури".

Інші збірники завдань ДПА-2013 будуть згодом опубліковані міністерством в електронній формі. У Міносвіти обіцяють, що учителі та учні зможуть скористатися електронними версіями всіх збірників завдань та білетів для державної підсумкової атестації не пізніше 1 квітня.

Традиційно від проходження ДПА з певних предметів будуть звільнені учні, які є учасниками міжнародних предметних олімпіад та турнірів, конкурсів, переможцями III та учасники IV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад.

Також випускникам шкіл, які мають міжнародні мовні сертифікати з німецької, французької, англійської та іспанської, зазначені вище іспити зараховуються як державна підсумкова атестація.

Документи про повну загальну середню освіту вручатимуться випускникам 1-2 червня 2013 року під час урочистих зборів. Конкретна дата проведення урочистостей у регіонах буде визначена місцевими органами влади.

Докладно про підсумкову атестацію учнів у 2013 році, зокрема переліки збірників завдань та форми проведення державної підсумкової атестації учнів 4-х, 9-х та 11-х класів читайте у розділі Матеріали ДПА 2013 року.

Cайти та електронні адреси ЗОШ Деражнянського району
 

10 порад жінкам
15:05

  • Посміхайся! Крик і гнів знищують красу. Спокійні, доброзичливі стосунки з людьми — запор

Copyright MyCorp © 2018